Dost


    "Her yer karanlık iken kimin daha karanlık olduğunu söylemek zordur." Allah aşkına söyle bana neden hep karanlık ile ilgili yazıyorsun? Ne bileyim, bak, dışarıda güneş var, kuşlar ötüyor, çocuklar gülüşüyor. Sen ise mutluluğun içinde bile acı ve keder arıyorsun! Daha nereye kadar görmezden geleceksin renkleri. Hadi onu geçtim, neden her şey siyah ve beyaz olmak zorunda be adam! Bu hayatta hiç mi grilik yoktur? Tut elimden çıkalım dışarı, kedi falan sevelim. Ne bileyim, en son ne zaman dışarı çıkıp da bir insan yüzü gördün he? Şu haline bak. Arada bir aynaya bak diyeceğim ama onları da satmışsın. Kira parasını bile ev sahibi ödüyor senin kartından parayı çekip. Çok şükür iyi adam kendisi. Ne zaman karşılaşsam ya "vah!" diyor ya da "tüh!". Yaşamak bu mu yani? Hiç kusura bakma arkadaş ben buna ne yaşamak derim ne de başka bir şey. Bir zamanlar çıkıp bir şeyler içerdik en azından. Artık benim yüzümü bile görmek istemiyorsun gibi geliyor. Her neyse, annem de özledi seni. Bu hafta izin aldım işten, malum babamın durumu kötüledi biraz. Gerçi sen nereden bileceksin ki. Bir kez arayıp sormadın be! Bir kez olsun! Neyse... Olur da düşünürsen, yarın hep beraber Ali'ye gideceğiz, hani şu balıklarını çok sevdiğin yer. Olur da gelmek istersen ara beni, yarın sekiz gibi çıkarız. Ha, gece kapıyı kilitlemeyi unutma, bu aralar hırsız varmış mahallede.

Popüler Yayınlar

Sen